Komik Kamyon Arkası Yazıları

 KOMİK KAMYON YAZILARI



-Bu ne hız böyle ben senden de hızlı gitmesini bilirdim ama Rahmetli Baban da sollardı…

-Aklın bende kalmasın benim aklımın başkasın da oldugu gibi 

-Bu Kamyon Yazıları diye baktıgınız tüm yazılar aslında bir viranenin sözleridir.

-Kamyon Yazılarının Duvara yazılan yazıdan tek farkı dört teker üstünde olmasıdır.

-Satılmıyor ki iyisini alayım..

-Baktıgın yerde değil gördügün yerde dururum.

-Ya oldugun gibi görün yada gözüme görünme.

-Biz üç kişi takılırız Ben, Keyfim ve de Kahyası.

-Dünyayı kurtarıcak olan araba işte budur. seni kurtarıcak olan araba henz yolca cıkmadı maraba…

-En büyük hayalim Komik Bir Yazı da yer almaktı o olmadı ama yazdıgım çok oldu 😀

-Dünya hali işte duvara bakar yazarsın arabaya bakar, baka kalırsın.

-Herkesin bir derdi var dediler. Dert dinleye dinleye kendi derdimden oldum iyimi 



Komik Kamyon Arkası Yazıları


EmoticonEmoticon